lördag 12 juli 2008

Att få tid för sig själv

Mmmm, törs man säga att man njuter av ensamtid? Idag har jag fått hela 7 timmar för mig själv. Jag känner mig så bortskämd!

Jag har både njutit i solstolen (läst ut Anna Janssons Må döden sova), klippt gräs och sett på film. Försöker just nu förmå mig till att ta på träningsskona för en kortare runda, men det känns segt.. Det är lite hårt när man alltid har varit smal och så kommer man över det ödesdigra 40-strecket och allt fastnar runt midjan.. När det finns så mycket som lockar dessutom...





Nej, någon ost blir det inte ikväll om jag ens ska våga titta på vågen i morgon bitti... Det får nog bli något nyttigt istället. Kanske en vattenmelon?


Men inte kan man äta upp en sån här snygg sak???
Det blir nog joggingskorna ändå...
Tjuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar