söndag 29 april 2012

Våren är äntligen här och glädjen är total!

Det är underbart när solen skiner! Fåglarna kvittrar och vi ikapp med dem. Allting fullkomligt exploderar i trädgården och går från gråbrunt till grönt. Det väller fram grönt ur jorden!
Julrosen blommar sedan länge och är ett kärt objekt för kameralinsen. Snällt visar den sig från sin bästa sida:





Ginsten ser ut som vårsolen där den står gul mot ljusblå himmel:


Men jag måste ju erkänna att även om trädgården är underbar så är inte det min prio nummer ett för tillfället! Det finns nämligen ett litet knytte som föddes den 21/4 (på sin gammelfarfars födelsedag):


Tillåt mig presentera Liam, mitt barnbarn! Så söt! Är helt såld naturligtvis, även om det känns mycket udda att bli farmor innan man fyllt 45.. Men så härligt! Nu kan jag inte bara snosa på katterna utan nu kan jag snosa på barnbarn! :-D
- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Oh.... GRATTIS farmor <3 Jag kan än sålänge bara gissa hur underbar känslan av att få barnbarn är... Men vilken liten goding, Liam... jag förstår att ditt hjärta svämmar över / Kram gittan

    SvaraRadera