söndag 20 maj 2012

Söndag, ljuva söndag!

Tänk vilken lycka att få njuta av en sol som smyger sig in i rummet, höra fågelkvitter och inse att även denna dag är en ledig dag! Känns underbart att få fylla på batterierna innan det är dags att ta tag i jobbet igen.
Helgerna fylls lätt när man bara har två dagar att göra allt man inte hunnit i veckan, klippa gräs, rensa i rabatter, tvätta, städa, träffa vänner och familj mm. Sedan i fredags har jag hunnit med två stycken, vilket måste anses vara rekord för min del som sällan hinner med sådant! Dessutom en kväll med farmorsmys!


Måste bara dela med mig av denna underbara bild på sonen och hans Liam! Den säger väl allt om vad man som ung, nybliven förälder känner för sitt lilla knytet som man inte riktigt fattar är en del av en själv! Att få dela detta med de nyblivna föräldrarna är underbart!

Nästa vecka ska bli en utmaning, en utmaning att ta tag i träningen på nytt! Har helt lagt Actic åt sidan sedan flytten, men nu ska det bli andra bullar av. Märker ju att bara löpning ger inte tillräckligt! Beach 2012 måste ju fixas.. Eller så säger jag som en vän på FB, satsar på bitch 2012 och där är jag redan klar! ;)
Ha en skön söndag!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar