lördag 26 oktober 2013

Leka med appar

Tänk vad mycket roligt man kan ha med "ny" teknik! Har precis hittat en ny rolig photoapp som heter PhotoReflection och just nu slappar jag genom att göra om vissa favoritbilder i denna app:
                                            

                                        

                              

      
Fantastiskt roligt! Tur att man är lättroad när förkylningen fortfarande belägrar kroppen så att man inte orkar ta sig ut och träna lite... Jag får istället träna genom att läsa träningsbloggar, iForm och annat smått och gott så att åtminstone hjärnan får träna ;-)
Eller är det så att hjärnan ska, även den, få vila på helgen? Har, på sistone, märkt att jag måste skriva upp saker för att komma ihåg, annars riskerar jag att glömma minsta grej... Tecken på åldrande? För mycket att göra? Eller bara förkylningen? Känner mig lite lätt förvirrad... Tar och kryper ner i sängen istället och spelar lite avslappnande spel istället! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar