måndag 23 februari 2009

Ont om tid

Det är det något som det är gott om i mitt liv: ont om tid! Eller är det så att tiden är vad man gör den till? I sådant fall måste jag göra något fel för jag får inte min tid att räcka till, till det jag vill....
Någon som har ett tips om hur man gör?
Just nu pågår kurser, jobb, jobb, jobb och åter jobb. Kursen är något som jag i och för sig har valt att göra för mitt nöjes skull och den är jättebra! Intressant och kompetensutvecklande: en kurs i spansk/latinamerikansk kultur och samhälle! Helt på spanska till min stora glädje. Dessutom är de tre lärarna tre mycket kompetenta spanjorer, så det finns inget att klaga på vad gäller språket.
På tal om det där med ont om tid; mitt sista inlägg är från augusti och då såg det minsann inte ut så här:

Tror inte ens att Buster var född då! Men här är han i alla fall på sin första tur ute i snön.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar