måndag 5 augusti 2013

Livet är underbart!

Några bilder från vår underbara natur!









Kan livet på landet bli så mycket bättre? Lägg sedan till möjligheten att pyssla i trädgården, mysa med katter, sakta men säkert förbättra saker som behöver renoveras... Då är det svårt att hitta annat som lever upp till detta! 
Visst, det här är inte dumt det heller:
Att bara kunna lata sig när kroppen så kräver. Visst önskar jag att renoveringen skulle gå fortare, att vi hade råd att ta in någon som gjorde allt åt oss, att kunna resa utomlands, upptäcka nya städer, nya länder, nya människor... Men drömmar och utmaningar måste man ju ha så om allt uppfylldes på en gång vad skulle jag då drömma om? Så vilken tur att jag inte har råd att fixa allt på en gång, att jag har några kilon extra så att jag måste peppa mig till att träna och vilken tur att trädgården fortsätter att producera ogräs så mina händer har något att fokusera på! Jösses, så rastlös jag skulle vara annars!  
Därför njuter jag ett tag i hängmattan efter en förmiddag vid Oppäsen, så kanske jag bestämmer mig för någon av sysslorna som finns till kvällen ;-)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar