torsdag 21 februari 2013

Zumba!

Idag var det en vikarie på zumban! Sandra. Jätteduktig tjej som helt enkelt körde helt slut på mig. Eller var det kanske för att jag stod på crosstrainern i 20 minuter innan? Så härligt pass, jag längtar redan till nästa torsdag, då samma ledare kör igen, måndagar är det en annan tjej. Den här veckan har det ju blivit lite dåligt med träningen, visserligen har jag gått mycket men inte så mycket regelrätt träning som jag hade velat.. Vi får skärpa oss till nästa vecka....

Idag fyller mitt goa barnbarn 10 månader! Tänk vad fort tiden går! Känns som om det bara rusar iväg och snart är han ett helt år gammal! Det var ju inte längesedan han var så liten att det nästan kändes lite otäckt att hålla i honom, som om han kunde gå sönder om jag höll för hårt. Farmors lilla pussgurka!



Som han har växt! Stora killen! Dessutom går det undan när han tar sig fram, det händer nya saker varje gång vi träffas. Han tar sig numer upp och nerför soffan, han vinkar, han "pratar" och framförallt så skrattar han! Gullunge!

Ikväll blir det en annan söt bild som får avsluta inlägget. Hittade en fantastisk bild på en så fin katt, jag bara måste dela den:

Visst är den fin! Väcker habegär hos mig, men tror tyvärr inte att min lilla Maya skulle tycka att det var ok att en främling flyttade in hos henne... En riktig liten surpuppa kan hon vara, när hon sätter den sidan till.
GOD NATT!

1 kommentar:

  1. Härligt! Jag var på Zumba för första gången igår. Eller Dans Fuego som det heter på Friskis. Jättekul. Har ju gått på danspass innan, men då var det mer blandad musik. Sen har jag börjat gymma också och det är ju så kul. Dessutom kan jag ju gå med mina söner! Dom har inte lust att gå på jympa med mamma ;-)
    Vad söt han är ditt barnbarn !
    /Amette

    SvaraRadera