söndag 10 februari 2013

Söndagskväll

Efter en helg i magontets tecken, där t o m Maya hånade mig genom att lipa åt mig, där jag låg och tyckte synd om mig själv, så försöker jag som bäst återhämta mig lite... Är lite trött på att ha en mage som protesterar med jämna mellanrum!

Kanske protesterar magen mot att vintern gjorde come back? Har försökt att förklara att det är ganska vanligt för den här tiden på året, men inte verkar det lugna min mage, inte! Kan det vara att den behöver lite fysisk aktivtet även på helgen? Tycker jag har varit riktigt duktig som har kommit igång med tre pass i veckan, så visst kan man unna sig lugn och ro på helgen då? Eller?

Tycker ju att träningslägret som pågått denna helg, med avstängd jobbmobil, får räcka! Jobbigt att inte hela tiden ha koll på mail mm, men jag tror faktiskt att jag behöver det, tenderar att fokusera alldeles för mycket på jobbet annars.. Det finns ju roligare saker att fokusera på! Som t e x barnbarnet som smakar räkost för första gången:







Mums, tycker Liam! Det är så härligt att få krama och pussa på denna lilla charmör som fullkomligt har lindat farmor runt lillfingret! Kanske tur att jag inte bor närmre, för då skulle Liam ha farmor hos sig för jämnan... Dags att knyta sig, ska försöka klara av att inte sätta på jobbmobilen förrän i morgon bitti.. Det får bli söndagskvällens sista utmaning! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar