måndag 28 januari 2013

En seger vunnen...

Vid arbetsdagens slut hade ingen som helst lust att gå på zumban! Jag bara ville ligga hemma i soffan och äta något gott istället. Fortsatte dessutom på morgonens fuskstart genom att köpa en påse finsk lakrits... Usch! Men gott var det... Åt i alla fall inte upp hela påsen, utan lämnade den vidare till en glad make som älskar lakrits!

Kom hem, åt apelsin med keso (kan ju inte äta för mycket innan zumban) och hör och häpna: övervann latmasken i mig och knallade iväg till zumban! Var ju tvungen att jobba borta den här ljuvliga lakritsen (min var visserligen med choklad i):

Så, trots att dagen började med fusk, så kan jag i alla fall säga att jag vann över latmasken! :)

Måste nog avsluta med en nostalgibild, även i det här inlägget: Varje gång jag ser mitt barnbarn är det som att se min son igen i samma ålder: Här kommer en bland många favoritbilder:

Jämför med denna bild på både sonen och barnbarnet som jag lånar av svärdottern:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar