lördag 1 november 2014

Lördagsmys

Vissa dagar längtar man efter sängen mer än andra dagar! Som t e x idag, med renbäddad säng, trött efter intensiv vecka och dag med barnbarn! Har svårt att sova när barnbarn sover här, även om de sover gott hela natten.. Jag vaknar några gånger i timmen för att lyssna om de andas, snarkar eller ropar... Löjligt, jag vet, men det känns mer eftersom man har ansvaret för någon annans ögonsten!
Så det här är så lockande (någon annan tycker tydligen likadant och hann före mig):

Tomt blir det, när barnbarnet åkt hem och jag ser saker som vi har använt! Kan riktigt höra Liams skratt när han gömde sig för farfar P och han riktigt tjöt av skräckblandad förtjusning när han.hörde honom säga: "nu kommer jag och tar dig!"
Samma skratt som Kevin förra helgen! Farfar är bäst! 
Frukostmys på hög nivå med "skyddsglasögon" i pannan och bananen i högsta hugg! Vi har sån tur att kunna få låna våra barnbarn och bonusbarnbarn för att njuta av deras närvaro!
Livets efterrätt - så sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar