fredag 14 maj 2010

Fredag igen

Hur kan det komma sig att veckorna bara springer iväg varje vår? Tnker varje vecka att jag ska komma igång med bloggen ordentligt igen, men varje vecka springer tiden ifrån mig och allt som ska göras sätter käppar i hjulet. Nu avnjuter jag visserligen några dagar ledighet (så skönt), vill gärna passa på att njuta av trädgården och hinna med att få ordning i den. Vad händer då? Jo, regnet öser ner! Läste med avund på Facebook att de hade 20 grader varmt längre norröver! Å andra sidan har de haft snö kvar längre så det unnar jag dem verkligen.
Så för min del blir det en shoppingtur till Stockholm istället. Mycket står på önskelistan: bland annat ett par röda skor från Replay som jag har gått och tittat på i evigheter nu... Är alltid så feg när det gäller skor, håller mig till svart, brunt eller grått.. Tråkigt! Så nu vill jag hotta upp det lite med ett par snyggt röda skor. Behöver ju då något snyggt till (så synd)! Det kanske är bäst att jag återkommer då shoppingen är gjord så att jagkan visa vad... ;)
Ha en skön dag!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får en trevlig storstadstur! Jag sitter och klurar på om jag också skulle ta en shoppingtur till fast till Köpcentrat(inte min favoritsyssla) för även jag behöver nya skor och byxor och toppar och .... det märks att jag inte gillar att köpa kläder. Växter är mycket roligare =) och OM jag ger mig iväg så hamnar jag fördmoligen hos min favorithandlare på hemvägen =D Ha det gott /kram

    SvaraRadera
  2. Låter härligt med en shoppingtur men i denna värme föredrar jag att gå runt i trädgården och påta :)
    Ha en bra dag
    Kram Lotta

    SvaraRadera