söndag 31 mars 2013

Påsk och ledighet!

Tänk vad jag har längtat efter att få ha lite längre ledigt än bara en helg! Så när den äntligen kommer så blir jag sjuk! Nåja, inte så sjuk att jag inte kunde vara på benen, men en dag i sängen blev det... Inte så roligt att inte kunna njuta av påskmaten, men får ju se det positiva i att gå ner något kilo helt "gratis" ;)
Idag har jag i alla fall sett årets första fjäril.
Svärmor och jag satt nämligen ute på trädäcket i solen och njöt och då kom den flygande förbi! Det måste väl ändå var ett säkert tecken på att våren faktiskt är på väg? Jag längtar!
Även katten Maya njöt av solen på trädäcket. Lite fundersam är hon allt, vi brukar ju vanligtvis åka på söndagar, det är hon väl medveten om. Nu ligger hon jättenöjd bredvid mig i sängen och tycker att det är toppen att vi är hemma en dag till!

Det här vore väl inte ett riktigt inlägg om jag inte hade med en bild på Liam, så det måste jag naturligtvis avsluta med! Vi hade ju turen att få besök av barnbarn och föräldrar i onsdags och torsdags och då fick naturligtvis kameran vara med :)

Han är ju bara så söt, lilla livet! Så söt så vi tar och delar en bild till! Det kan ju aldrig bli för mycket, eller kan det? Här ligger han och dricker kvällsvällingen i farmor och farfar Ps säng, var ska man annars ligga när man är på besök?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar