fredag 22 mars 2013

Så är det återigen fredag!

Jösses, vad fort tiden går, redan fredag! Nu bär det snart av hem till gården och där ska kvasten letas fram och putsas inför färden till Blåkulla. För visst känner jag mig redo för lite ledighet, det ska gudarna veta! Missförstå mig inte, jag har världens mest underbara och utvecklande arbete, men nu ser jag fram mot att få vara lite ledig!



Påsk är en ljuvlig tid, eller hur? Förutom att det är fritt fram för kärringar så är det också en tid som passar utmärkt att hinna med att umgås med familjen! Ser fram mot att få träffa så många som möjligt och framför allt att få mysa med barnbarnet, som igår fyllde 11 månader!
Mycket mat, godis, långa promenader, förhoppningsvis sol och kanske att lite vårblommor vågar sig fram? Det ser jag fram mot!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar