söndag 10 mars 2013

Så var det då söndagskväll igen!

Naturligtvis har vi träffat hjärtebarnet igen i helgen, lustigt att man kan längta så mycket efter det lilla pyret mellan besöken. Kanske är det tur att vi inte bor för nära? Skulle säkerligen trötta ut hjärtebarnets föräldrar genom att vilja komma på besök dagligen!

Nu börjar det hända mycket dessutom, snart är han ju ett helt år! Varje gång vi träffas är det en ny grej som är på g. Just nu tas många steg på egen hand! Vilken ära det är att få följa alla framsteg.

Sonen är superduktig på att fotografera, men inte så snabb med att dela med sig av dem ;)
Som tur är har han en fru som delar med sig istället! Tack, J! Lånar några av dem för att dela med mig i min tur.
Såpbubblor var en ny upplevelse som gillades starkt, tror jag! Har ju visat lite bilder från det tidigare, men sonens bilder var så mycket bättre än mina!




Blir fortfarande så förundrad över hur mitt liv har förändrats sedan barnbarnet föddes! Han är så otroligt likt sin pappa så det känns lite som att få sin son på nytt, även om jag inte får hela biten den här gången. Lite bortskämd blir man ju då! ;)
Men det är klart att man blir bortskämd när man har en sådan här liten goding till barnbarn! Blir lite lätt gråtmild bara av att titta på bilderna, längtar till nästa gång jag får möjlighet att pussa och krama lite på honom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar