söndag 3 mars 2013

Bilder från ett vackert och soligt Örebro

I fredags hade jag turen att ha en härlig semesterdag i Örebro i trevligt sällskap. Dagen började med en promenad genom det soliga Örebro redan vid 9-tiden! Härligt att få sol efter en intensiv arbetsvecka, om än en dag kortare än vanligt!

Örebro slott är alltid en uppskattad syn, vackert där det ligger mitt i vattnet. Har man sedan turen att promenera förbi när solen sakta stiger upp bakom så är bilden sagolikt vacker. Tyvärr hade jag inte min kamera med mig utan fick nöja mig med att ta med iPhonens kamera.









Härligt att få möjligheten att tillbringa en dag med sonen och hans familj på stan! Dessutom fick vi träffa makens moster B, så längesedan vi besökte henne! Barnbarnet gjorde som vanligt sitt bästa för att charma alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar