måndag 29 december 2014

Bortskämd!

Vissa mornar känns extra lyxiga! En sådan morgon är denna, när maken knallar iväg till jobbet och jag kan krypa ner i sängen igen, titta ut över ett vackert landskap med frostbitna grenar och tända ljusstakar i fönstren på huset mittemot! Kanske behöver man sådana här tillfällen för att ladda batterierna lite extra inför nästa arbetsår?
Dessutom lyxar jag till det lite extra genom att läsa och drömma mig bort till varmare tider...

Sådana här mornar smakar kaffet extra gott!
Om en stund är det dags att klä på sig för att köra ett lite tuffare träningspass nu när all julmat är uppäten och julgodiset bevisligen har lagt sig som ett bommullsband runt midjan. Träningen har ju dessutom lyst helt med sin frånvaro under hela julhelgen, måste ha förlagt inspirationen någonstans och att hitta den har varit lönlöst! Men idag blir det andra bullar av, ska bara ladda lite i sängen först med mitt kaffe och min tidning! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar