fredag 15 juli 2011

Barkerole igen

Måste bara dela med mig av min vackra ros. Önskar bara att den satt i en snyggare rabatt... Men nu är det som det är och det ska kanske hinnas med under semestern att ta hand om utseendet på rabatten. Här kommer i alla fall Barkerole i full blom:

Om jag bara hade haft vit brudslöja så hade jag haft en vacker bukett, men nu fick endast två blommor följa med in för att pryda köksbordet. Njuter i fulla drag! Synd bara att kameran är kvar i Uppsala och jag fick nöja mig med att ta med iPhonen.. Färgen är så svår att återge, men den är djupt sammetsröd.

3 kommentarer:

  1. Riktigt snygg färg har den! Saknar du inte trädgåren när ni bor i stan?
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jo, det gör jag, men som tur är så kommer vi oftast hem till torsdagen. Då är det trädgården som gäller... ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så vackert rosen blommar, doftar den också kanske?
    Ha det gott
    Lotta

    SvaraRadera