söndag 6 december 2009

Han är bara 17 år och livet leker än...

Nåja, inte riktigt ännu. Men i natt kl. 03:14 fyller min son 17 år.Kan knappt tro att det är sant! Det känns som om det var igår jag fick åka in med värkar och på tre timmar var han född. Bråttom redan då.
Idag hoppas jag att han är nöjd med sin present, jag tror han blev rejält överraskad. Vi hade alla gått ihop för att kunna ge honom en rejäl present nämligen en systemkamera som han behöver till sin utbildning på It-media.



Visst ser han nöjd ut? Jag hoppas verkligen det, hoppas att hans intresse för foto och konst komemr att utvecklas nu när han kan experimentera hur han vill!
Grattis på 17-årsdagen lite i förskott!

1 kommentar:

  1. Vilken lycka!!
    Jag fick min första 2004.
    Visst går tiden fort men var tid har sitt likosm.
    Annika

    SvaraRadera