fredag 31 juli 2009

Fortsätter att vänta...

Trodde att min daglilja Longfield's Twins skulle vara utslagen idag, men tyvärr vill inte knoppen öppna sig ordentligt.

Undrar om den slår ut eller om den kommer att se ut så här hela dagen och sedan vissna?

Här är en som skänker glädje desto längre, min vita solbrud. I flera veckor blommar den lika fint som första dagen.
Här kommer det en som är ny från förra året (Gulklint) och jag tycker den är mycket speciell. Den visar inte hela blomman på en gång utan ger lite i taget...

1 kommentar:

  1. Väntan kan vara lång ibland, men jag hoppas att den slår ut.
    Ang. din kommentar hos mig, jag känner absolut ingen skuld! Men många människor har ingen förståelse för att alla inte sörjer när någon dör. Jag har helt andra känslor eftersom vårt förhållande var annorlunda. Jag har redan bearbetat alla händelser och gått vidare, träffade honom senast för tre eller fyra år sedan. Men nu är man ju tvungen att ta itu med allt som ett dödsfall medför. Ha en fortsatt bra dag / kram gittan

    SvaraRadera