måndag 20 juli 2009

Morgonpromenad

Vädret har bjudit på lite av varje denna morgon. Först skinande sol, sedan regn och till sist sol igen! Vi passade på att ta en två timmarstur till fots. Landskapet är så vackert och vi njuter av att se alla välskötta gårdar och alla fina halvblod. För en gammal hästtjej så är det ögongodis! Se bara:

jag bara måste erkänna att den här hästen väcker habegär, precis som när jag ser en vacker daglilja ;)
Många vackra trädgårdar gick vi förbi, men den som imponerade mig mest var den där tom utsidan av staketet hade en enormt vacker lång rabatt. Där satt bl a denna vackra daglilja:


Imponerande vacker trädgård! Jag var nära att knacka på och fråga om jag fick titta, men då hade nog maken skämts för mig så jag stod emot lusten...
Vackra välkomnande skyltar sitter uppe lite här och där:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar