lördag 18 juli 2009

Rast

Så har vi då rastat vid Stora Hammarsund och mätta och belåtna kan vi fortsätta vägen mot semesterparadiset!

Jag brukar klaga över att ungdomarna alltid sitter med mobilen i handen eller ipoden i örat, men i år kan jag inte klaga på dem... Sitter ju själv i bilen med min "bästa vän" i knät, min minipc från Acer med mobilt bredband och skriver detta inlägg... Tänk hur det kan förändras!
På stereon ljuder Thomas Bodströms "Idealisten". Lika bra som den första "Rymmaren"!

1 kommentar:

  1. Men Cyrene! Ska du ha datorn med dig på semestern =§ (skojar bara)
    Tyvärr har vi inget vidare paradisväder här nere idag, det regnar ganska rejält men de har lovat bättring redan tills imorgon och dagarna framöver ser det ut att bli riktigt fint igen. Hoppas det för alla oss semesterfirare. Nu ska jag spana in dina bilder från förra skåneresan. Ha det gott och kör försiktigt. Vet inte om jag sagt det iinan, men: Välkomna till Skåne!
    Kram gittan

    SvaraRadera