måndag 10 augusti 2009

Hm

Mellan turerna in i badrummet där min lilla sjukling ligger (hon ska ha värmepåsar liggandes runt sig så hon håller värmen!)så har jag försökt rensat i rabatten vid trappen. Naturligtvis var Buster med! Det kunde ju vara något spännande jag höll på med. När jag vände mig om för att slänga lite mer skräpp i skottkärran så såg jag det här:

Vad då? Får jag inte ligga här?

Varför inte, det är ju skönt ju!! Tråkig du är, matte...

Om jag gömmer mig lite då?

Om jag lägger mig under allt då så att du inte ser mig?

Ok, jag går väl då...

Försöker från det här hållet istället, nu ser hon kanske mig inte...

Jag vill faktiskt ligga här, det är ju jätteskönt!

Så det så!

3 kommentarer:

  1. Tur att det finns saker som kan få en att le även när det känns eländigt / kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan, läste din kommentar hos mig, visst är det DU som även har en blogg på TB? Läste dina inlägg och när jag kom till alla vackra Liljor tänkte jag att det måste vara du :) Bra att få adressen till denna bloggen, det är emellanåt hopplöst att komma in på TB:s bloggsajt. Vi hörs igen, kramen :)

    SvaraRadera
  3. Vilka roliga bilder trots det tråkiga. Det är nackdelen med djur , när de blir sjuka är det trist annars är det underbart att ha sådana 4 benta vänner.
    Annika

    SvaraRadera