måndag 10 augusti 2009

Väntan har bara börjat

visade det sig. Har precis hämtat min Maya och när jag klev in genom dörren hos distriktsveterinärerna och både assistenten och veterinären mötte mig så förstod jag att allt inte stod rätt till. Min Maya hade haft en brusten livmoder, men tapper som hon är hade hon kämpat på trots att bukhålan blev full av var.. Så operationen blev lång och nu väntar en lång konvalescens, om hon återhämtar sig... I 7-10 dagar ska hon ha krage!!! Och så får hon inte gå ut! Hur ska detta gå? Nåväl, bara hon klarar sig.. Min Maya...

3 kommentarer:

  1. Nej... stackars er!!!
    Jag håller tummar och tår för att allt går vägen /styrkekramar i mängder gittan

    SvaraRadera
  2. Tack, Gittan!!!!Det värmer.
    /Cyrene

    SvaraRadera
  3. Håller mina tummar för att lille misse kryar på sej.

    SvaraRadera